Sedmý prázdninový týden

4. září 2017 v 19:10 | Va-Nesse |  můj týden
S tímto článkem mám téměř měsíční zpoždění, ale opět bylo potřeba dělat důležitější věci.

Sedmý prázdninový týden jsme si užívali dovolenou plnými doušky, každý den jsme se alespoň na chvíli smočili v moři, ale také jsme se vydali na jeden výlet, na který budu vzpomínat snad až do smrti.

V neděli večer jsme si s přítelem koupili nafukovací lehátko a šnorchlovací brýle, které jsme se rozhodli hned v pondělí ráno vyzkoušet. Konečně jsme objevili místo, kde bylo moře jako kafíčko, takže jsem se nebála vydat se na pospas vlnám. Na lehátku mě to příliš dlouho nebavilo, takže jsem si od přítele půjčila brýle a pozorovala jsem celkem velké rybičky, které kolem nás bezbranně plavaly. Večer jsme se pak vydali s novými přáteli na sklenku dobrého krétského drinku.

V úterý jsme neměli v plánu vůbec nic konkrétního. Den tedy vypadal velmi nudně a nezajímavě, ale nám to bylo jedno, protože jsme si užívali volno. Dopoledne jsme relaxovali u moře a odpoledne jsme vyvalili naše těla u hotelového bazénu.

Ve středu nás čekal první a poslední celodenní výlet. Jako velký milovník historie jsem rozhodla, že se pojedeme podívat na nedaleký antický palác v Knossu. Po příjezdu byly všude neskutečné mraky lidí a pomalu jsem začala litovat, že jsme se tam vydali s cestovkou a nejeli jsme na vlastní triko. Jediným pozitivem byla velmi příjemná paní průvodkyně, která dokonale znala krétskou historii i antickou mytologii. Do hotelu jsme se vrátili až na večeři, plní nových a zajímavých historických znalostí.

Čtvrtek byl dost podobný úterý. Na plánu nebylo nic konkrétního, ale jisté bylo, že si chceme alespoň na chvíli smočit nohy v moři. Jelikož jsem měla dopoledne hrozné křeče v noze, rozhodli jsme se dopoledne strávit v hotelu. Přítel si byl zaplavat a já pak hrála s našimi novými kamarády karty v lobby. Odpoledne jsem pak konečně vyrazili k moři, zahrát si přehazovanou s naším animačním týmem a také bojovat s vlnami, které byly den ode dne silnější a silnější.

Pátek byl posledním dnem naší skvělé, krásné, pohádkové, slunečné a vytoužené dovolené. Za celou tu dobu jsme se ani jednou nepohádali, což u nás není až tak dobrým zvykem a neskutečně jsme si spolu užívali každou minutu. Celý den jsme si užívali jako dny předešlé, ale bylo potřeba sbalit všechny věci a pomalu se nachystat k odjezdu na letiště a následnému odletu domů, do Prahy.

Do Prahy jsme přiletěli až po půlnoci. Let byl o něco horší a také se mi zdál o něco delší. Bylo to především tím, že nad Prahou byla tu noc obrovská bouřka, kterou jsme museli obletět a poté bezpečně přistát na letišti Václava Havla. Nejnáročnější ze všeho byla poté téměř hodinová cesta autobusem z letiště domů, do bytu. Všechno jsme to ale nakonec zvládli a okolo čtvrté ráno už jsme si hověli v naší postýlce. Probudili jsme se až po poledni, kdy bylo na čase zajet do obchodu a obstarat si nejen něco na "snídani", ale také k obědu atd. Také bylo potřeba vybalit kufry a začít prát oblečení, které jsme měli s sebou.

V neděli mě pak přepadla nějaká únava, o které jsem si myslela, že se překotí v chřipku. Naštěstí se tomu tak nastalo. Celou neděli jsem však proležela a prospala, protože jsem byla s předešlého dne a především noci nesmírně unavená.

Mějte se krásně
Vaše Va-Nesse Líbající

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.