Srpen 2017

Šestý prázdninový týden

23. srpna 2017 v 8:28 | Va-Nesse |  můj týden
Vím, že mám s články opět malinký skluz, ale jelikož jsem měla spoustu práce v práci ohledně povinností do školy a také s chystáním se na blížící se dovolenou, nezbíval na blog čas.

Jak jsem psala hned v úvodu, v pondělí jsem v práci dělala na věcech do školy, které měly být už dávno splněné, ale někteří na ně měli pořád čas. Teď už bylo nutné seminární práci dopsat a dokončit, abych se mohla v klidu začít soustředit na jiné předměty a zkoušky. Jelikož mi toho ale chybělo víc než dost, v pondělí jsem práci ještě dokončit nestihla.

V úterý jsem teda v práci na seminárce pokračovala a modlila se, abych ji stihla dokončit do nejzaššího termínu a ve středu mohla pouze doladit detaily a především výsledek zkonzultovat se zkoušející. Práci jsem stihla dokončit na 99% a na středu už mi zbývalo opravdu jen minimum. Odpoledne se u nás konala menší párty, na kterou byli pozvaní nejen kamarádi, ale také malá část rodiny. V pozdních večerních hodnách jsme se rozloučili, jelikož jsme všichni museli ve středu opět do práce.

Ve středu jsem tedy v práci strávila už jen chvíli, dopsala jsem poslední část seminárky, poladila detaily a odeslala zkoušející, která práci hned opravila a ohodnotila plným počtem bodů, za což jsem byla opravdu ráda, protože jsem nad touto seminárkou strávila nemálo hodin. Odpoledne jsme pak s přítelem jeli konečně dořešit a zaplatit dovolenou, kterou jsme našli na portálu invia.cz a o tom, jak jsme plánovali a nakonec bylo vše jinak se můžete dočíst v předešlém článku.

Ve čtvrtek už stačilo zabalit kufry. Jelikož já si domluvila dovolenou už od čtvrtka, balení, chystání a domýšlení, co je potřeba koupit, zabalit a vyřídit, zůstalo na mě. Během dne jsem si však ještě stihla skočit do knihovny pro knížky na zkoušku, která mě zanedlouho čeká a také jsem se lehce věnovala němčině, z níž mě také čeká zkouška a která mi dělá největší starost.

V pátek už byl ten očekávaný den D. Ráno jsme s přítelem vyrazili na poslední nákupy, na kterých si přítel pořídil nejen nové tenisky na procházky v přírodě a gumové nazouváky, ve kterých mohl chodit do moře, ale také obdaroval mě novými plavkymi, na které jsem již delší dobu chodila slintat do New Yorkeru. Sama jsem si je dříve nepořídila, protože nebyly zrovna nejlevnější a přemlouvala jsem se k tomu, že je vlastně nepotřebuji. Když jsme však měli dovolenou konečně vybranou a zaplacenou změnila jsem názor a ty plavky jsem prostě musela mít. Odlet jsme měli až v pozdních odpoledních hodinách, i přesto celý den utekl jako voda.

Do našeho náhradního domova v Heraklionu jsme dorazili až v sobotu v brzkých hodinách. Hned po snídani jsme se vydali hledat moře, které bylo od hotelu opravdu jen přes cestu, tak jak slibovali v cestovní agentuře a po prvním nabažení rozehřátého písku v kombinaci s chladným mořem jsme se rozhodli poznat i krásy nedalekého města. Celý den utekl strašně rychle. Po obědě jsme si již užívali dovolené a lenošili u bazénu.

V neděli ráno jsme si šli konečně užít moře se vším všudy včetně plavek. Moře nebylo nijak extra teplé, tekže jsme se spíš jen ráchali u břehu a snažili se neumrznout, z čehož jsem nebyla úplně nadšená, protože nám slibovali moře jako kafíčko. Po obědě jsme již měli os spolubydlících informace, že se musíme chodit koupat až za ledový potůček který jsme měli po levé ruce. Abychom ale jen nelenošili, odpoledne jsme se vyrazili podívat na nedaleké jezero Almiros, které je považováno za jednu z přírodních památek Kréty.

V následujícím článku se dozvíte o zbytku naší dovolené, která pro mě byla opravdu pohádkou a hlavně, jak jsme se vrátili domů.

Mějte se krásně
Vaše Va-Nesse Líbající

Kde a jak hledat dovolenou?

21. srpna 2017 v 11:54 | Va-Nesse |  něco navíc
Na pořádné dovolené jsem nebyla už pěknou řádku let, a co se týče dovolené u moře, je to ještě o něco dýl.

Jelikož jsme se s přítelem tento rok rozhodli konečně vyrazit na první společnou dovolenou do ciziny, k moři a především za památkami, bylo potřeba vše pořádně naplánovat.

Nejdůležitější bylo vybrat místo, kam se chceme podívat a domluvit vhodný termín, kdy ceny dovolených nebudou již přemrštěné, v turistických centrech nebude hlava na hlavě, ale stále bude příznivé počasí na koupání v moři, ale zase nebudou extrémně vysoké teploty, aby se dalo vyrazit na výlet po okolí, po památkách a do okolní přírody a hlavně se rozmyslet, jakou formu stravování zvolíte.

Místo, kam jsme se chtěli podívat, jsme měli vybrané celkem hned. Oba nás zajímá historie, takže jsme se shodli na Řecku. Původní plán byl, že si zaplatíme zájezd přímo do Athén nebo alespoň do jejich blízkosti. Datum odletu jsme také veděli již před prázdninami zdůvodu plánovaní dovolených ve firmě, kde přítel pracuje a termín jsme domluvili na druhou polovinu srpna. Přestože jsme oba dost velcí jedlíci, chtěli jsme si zaplatit pouze polopenzi, aby nás jídlo neomezovalo při výletech za památkami a přírodou.

Jelikož jsme doufali, že ušetříme, rozhodli jsme se zakoupit si last minute zájezd. Last minute zájezdy jsou k dohledání na téměř každém portálu souvisejícím s cestováním a každá cestovní agentura nějaké last minute také nabízí. Otázkou však je, zda je cena opravdu tak výhodná jak tvrdí a zda se zrovna vám trefí do vkusu místa, kam se chcete podívat a zároveň do vámi požadovaného termínu. My hledali především na portálech dovolena.cz a invia.cz.

Naše představy a sny však byly po dlouhém a namáhavém hledání zničeny. V den, kdy jsme měli zájezd zaplatit jsme zjistili, že v hotelu, který jsme si vyhlídli již není v termínu, který jsme potřebovali, místo, takže celé hledání začalo od začátku.

Museli jsme se domluvit na jiném místě pobytu, kterým byl nakonec řecký ostrov Kréta a jeho hlavní město Heraklion. Přítel i já jsme si museli zařídit dovolenou o tři dny dříve, než bylo původně v plánu, abychom stihli dokoupit a dochystat věci k odletu a především abychom stihli samotný odlet a jelikož se polopenze v tomto hotelu vůbec nenabízela, připlatili jsme si all inclusive, kterého teď vůbec nelituji.

Celá dovolená nakonec dopadla úplně jinak, než jsme si ji představovali a plánovali, ale o to byla hezčí a spontánnější. Viděli jsme mínojský palác v Knossu a místní muzeum v Heraklionu a jako bonus jezero Almiros, které bylo nedaleko našeho hotelu. Místo každodenního cestování po památkách jsme se váleli na pláži, skákali jsme do mořských vln, které byly obzvlášť velké a nebo jsme s českým animačním týmem, který byl součástí našeho hotelu hráli míčové hry.

I když to nedopadlo tak, jak jsme si vysnili, byla to ta nejkrásnější dovolená, kterou jsem si ani ve snech nepředstavovala. A přestože v tomto článku enní ani jedna fotka, v následujících článcích jich bude nespočet. Mrkající

Mějte se krásně a užívejte zbytek prázdnin.

Pátý prázdninový týden

9. srpna 2017 v 16:06 | Va-Nesse |  můj týden
Červenec je za námi a srpen se pomalu, ale jistě blíží ke své polovině. Můj přelomový týden byl zcela pracovní, ale o to víc se těším na zasloužené volno a dovolenou.

V pondělí ráno jsme se tedy s přítelem vydali zpět do Prahy. Já ten den měla na práci už jen uklízení kufru a hlavně běžné domácí práce jako vysávání, mytí nádobí a utírání prachu.

V úterý se na mém blogu objevil nákupový článek z července. Víc jsem toho pro vás bohužel nestihla, protože povinnosti a práce volala.

Podobně to bylo i ve středu, v práci jsem trávila půl dne a vůbec mě to tam nebavilo. V pauze za mnou došel přítel, se kterým jsem po delší době zavítala do Fruittisima, kde jsme si dali osvěžující letní drinky a večer jsem se už opravdu těšila na postel a novou karetní hra Moštárna, která je naprosto skvělá. Je to hra pro celou rodinu pro děti od osmi let a díky její variabilitě se nikdy neohraje.

Od čtvrtka až do neděle to byl běžný stereotyp. Ráno jsem si ukuchtila něco dobrého k jídlu a vyrazila jsem do práce. V práci bylo sem tam něco doplnit, uklidit, přeskládat a obsloužit pár lidí a večer hurá domů za přítelem, který na mě čekal s výbornou teplou večeří, tak jak je to u něj zvykem.

Tohle byl v podstatě můj poslední pracovní týden na delší dobu a teď se musím opět pustit do školních povinností, psaní seminárky a bakalářky a zaté bych se měla začít připravovat na zkoušky, které mě ještě čekají a neminou v září.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka

Nákupy za červenec 2017

1. srpna 2017 v 15:10 | Va-Nesse |  nově koupeno
Půlka prázdnin je za náma a proto jsou tady nákupy za červenec 2017.

Jako první je tady koncentrovaný sprchový gel Yves Rocher s vůní manga a koriandru, který v kamených obchodech i na e-shopu stojí 119 Kč a má být na 40 použití. Mě tato lahvička vyšla na pouhých 32 Kč a to při koupi časopisu Žena a život.

Jako další tady mám vzoreček make upu Noblese od Dermacolu v odstínu č. 3 Sand, který byl také součástí časopisu Žena a život.

Pak tu mám dva pudry od Sephory, které jsem dostala od své spolužačky Zuzky.

Ten první je minerální pudr v odstínu č. 25 beige medium s odklápěcím zrcátkem a labutěnkou, s původní cenou cca 410 Kč, který již není na e-shopu k dostání.

Ten druhý je matující 8 hodinový pudr v odstínu č. 20 cream s labutěnkou, který již také není dostupný a jeho cena byla cca 290 Kč.

Další nákupy probehly v obchodním řetězci Lidl, kde jsem opět koupila Colgate pastu na zuby Herbal white za 25 Kč.

A také jsem tam pořídila dětský opalovací krém ve spreji spf 50 značky Cien, který vyšel na 169 Kč za 250 ml.

Tato věc je SPONZOROVÁNA drogerií DM, čímž jí za to velmi děkuji a jsou to dámské tampony Tampax compak pearl. Jejich běžná cena v drogerii DM je 59.90 Kč. Velký článek na tuto spolupráci by měl na blogu vyjít během příštího týdne.

Na úplný závěr zde mám věci, které jsem pořídila v drogerii DM při úterním nákupu, o kterém jsem psala v minulém článku.

Je to suchý šampon Batiste párty, který stál 119 Kč za 250 ml, krásně voní a doufám, že také bude skvěle fungovat.

A na úplný závěr zde mám vlhčené ubrousky Balea 80 ks za 40 Kč, které zkouším poprvé a jsem zvědavá, jak s nima budu spokojená a nebo se vrátím k těm, které jsem používala dříve.