Týden volna a pohody

6. února 2017 v 11:55 | Va-Nesse |  můj týden
Nastal u mě nejvyšší čas opustit na chvíli Prahu a vypnout. Tahle zkouška bude větší zlo než jsem předpokládala.

V pondělí ráno jsem šla znovu psát českou část zkoušky z novověké diplomatiky. Text mi absolutně nesedl, takže jsem už po odevzdání věděla, že to asi nevyjde. Ústní jsem odpískala, abych tam zbytečně nečekala x hodin. Na oběd jsme šli se spolužačkou Zuzkou, Ivou a Michalem do krásné restaurace nedaleko Staroměstského náměstí. Odpoledne jsem pak sedla na vlak k mámě na Moravu. Večer se mi potvrdilo, že tuhle zkoušku nedám jen tak. Druhý týden v únoru mě čeká poslední možný termín. Tak mi držte palce.

V úterý na Moravě chumelilo jak v Ruské pohádce a já se s Mámou vydala do naší krásné zámecké zahrady, fotit nějaké zimní fotky. Určitě jste je již zaregistrovali na Instagramu nebo Facebookové stránce. Odpoledne jsem lenošila u televize a užívala si teplíčka z hořícího krbu.

Ve středu jsem opět celý den nemusela hnout ani brvou, takže jsem přemýšlela o článcích na blog, které v následujících týdnech budou vycházet, vydala jsem článek o nákupech za leden 2017 a také jsem na vinted.cz přidala pár nových kousků.

Ve čtvrtek jsem jela hlídat mé nejmilovanější dětičky (bratrance a sestřeničku). Jelikož malé nebylo úplně dobře, nechala jsem ji doma s babičkou a bratrance jsem vytáhla na saně. Jelikož je ale dnešní generace neuvěřitelně líná, kopec nebyl uježděný a nám to vůbec nejelo. Po hodině snažení mi došla trpělivost a vydali jsme se domů. Cestou jsme se koulovali a váleli ve sněhu. Domů jsme přišli jak dva sněhuláci. Večer mě pak teta hodila zase domů k mámě.

V pátek jsem měla nějaké vyřizování na poště ohledně balíčků, které jsem posílala holkám z vinted a vytvářela jsem si rozvrh na letní semestr. Večer jsme si s mamkou objednaly výbornou pizzu.

V sobotu ráno jsem se probudila ještě před svítáním a měla jsem neuvěřitelné křeče v břiše. Celý den jsem poté proležela a protrpěla v posteli. Odjezd do prahy jsem tedy musela odložit.

V neděli ráno jsem měla objednaný vlak na půl sedmé ráno, takže mě čekalo brzké vstávání. Naštěstí mi bylo už o něco líp. ve valku jsem popíjela černý čaj a na snídani mi mamka připravila rohlík rozpečený v toustovači. V Praze na nádraží mě čekal přítel, který mi pak pomohl s taškou domů a celou neděli o mě pečoval.

Mějte se krásně a doufám, že vás žádná viróza neskolila
Vaše Va-Nesse Líbající

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.