můj nabitý týden

14. listopadu 2016 v 17:10 | Va-Nesse |  můj týden
ahojte všichni,

tento týden toho bylo víc než dost, takže jdeme na to.

Pondělí ničím zajímavé nebylo. Ráno jsem strávila v práci a odpoledne jsem musela na přednášku. Tak jsem se ale dozvěděla úžasnou informaci, a to, že následující 2 týdny přednášky nebudou, takže budu mít po práci čas na učení.

A od úterý jsem se už nezastavila ... po dlouhé době jsem se musela zastavit ve druhém zaměstnání, kde na mě čekala hromada práce. Vše jsem musela stihnout velmi rychle, protože jsem byla se Zuzankou domlucená, že za ni přijdu do knihovny akademie věd aspoň trošku pohnout s věcma do školy. Zašly jsme si spolu na rychlooběd a pak na přednášku. Po přednášce jsem měla asi hodinu na to, dostat se domů, převléct se a jet na Florenc za Gabčou, se kterou jsem měla jít na večer s kosmetikou Mary Kay. Domů jsem se tedy dostala až po deváté a do postele jsem padla jako zabitá.

Středa byla také velmi hektická a to především z toho důvodu, že jsem v úterý dostala pozvání na promoce mého spolužáka (momentálně teď studuje druhou vysokou). Bylo to tedy velmi na rychlo, ale v práci jsem si domluvila, že dorazím později a bylo vymalováno. Hned ráno jsem zajela na poštu, kde mi už pár dní ležel balíček z vinted.cz a pak začaly velké přípravy (vlasy, makeup a krásné šaty) abych vypadala co nejlépe. Okolo 10 hodiny jsem vyrážela z bytu, protože jsem se musela stavit ještě pro dáreček. Dáreček jsem nakonec koupila v papírnictví na Arkádách (značkové, dárkové kuličkové pero) a potom bylo na čase vyrazit dál. Na muzeu jsem v Mc Donaldu hodila rychlo oběd a utíkala jsem do Karolina. Promoce byly krásné a po nich jsem byla od Zuzanky pozvaná na oběd do Lascaly v Celetné ulici. Oběd byl výborný a já musela spěchat do práce, kam jsem dorazila o slíbenou hodinu později.

Ve čtvrtek nám také odpadla přednáška, tak jsem uklízela doma a pak jsem jela na Arkády za Gabčou, kde jsme pokecaly co je nového a já si dala oběd. Gabča pak šla na pohovor ohledně nové práce a já musela běžet do té své.

V pátek jsem byla po dlouhé době ve škole. Pokud se tomu dá tak říkat. Nevinný Měli jsme domluvenou exkurzi do běžně nepřístupných míst Karolina a na výstavu Univerzity Karlovy. Po skončení jsme si šli se Zuzankou a spolužákem Michalem sednout do místní kavárničky, kde jsme si dali také oběd. Sedělo se velmi příjemně, ale po dvanácté jsme museli všichni mířit pomalu domů. Já měla doma ještě spoustu práce, protože v sobotu měla dojet na návštěvu maminka i se svojí kamarádkou.

V sobotu ráno, přesně podle plánu jsem už v 9 ráno vyhlížela vlak s maminkou a její kamarádkou. Po přivítání jsme si šli dát na Václavák jedno kafíčko od McDonaldu a pak jsme se vydaly přes Staroměstské náměstí ke Karlovu mostu. Z mostu jsme sešly o něco dřív a šly jsme se podívat na tři mimina, která lezou v parku pod Karlovým mostem a pak ke Kavfově muzeu na dva čůrající muže a na nejužší Pražskou uličku. Na Hradčanském náměstí jsme nasedly na tramvaj a jely se domů najíst. Večer jsme s přítelem doprovodili mamku i s její kamarádkou na muzikál Fantom opery a po skončení jsme je zase vyzvedli.

Neděle byla nabitá úplně stejně. Přítele jsem nechala doma a jely jsme se podívat na Karlovo náměstí a na Novoměstskou radnici. Cestou z radnice jsme se stavily v Quadriu v občerstvení Apetit, kde jsme si daly oběd a pak jsme přes můstek pokračovaly k Palladiu a pak na hlavní nádraží. Tam jsem mamku s její kamarádkou posadila na vlak domů na Moravu a já mohla jet konečně odpočívat.

Mějte se krásně.

Vaše Va-Nesse Líbající

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.